Viime viikolla jo tupsahti postiluukusta mieluinen lähetys. Olin ajatellut näppäistä kuvan siitä ennen kuin kerron sisällöstä tarkemmin, mutta kun en ole vielä ehtinyt sitä ottamaan niin kerrotaas nyt ensin. Laitan sitten kuvan myöhemmin. Tuntuu menevän nyt sata vuotta ennen kuin saan kuvia näpsäistyä ja en jaksa enää pantata lahjaani :)
Elikkäs siis sain SNY:ltäni taas lahjuksen viime viikolla. Oli tosissaan yllätyspaketti, koska en aatellut että toinenkin lähetys vielä tässä kuussa tulee. Olin niin tyytyväinen jo viimeksi saamaani kassiin ja kaulakoruun, mutta mikäs siinä. En mie vastaan pistä jos kivoja lahjoja saan :D

Tällä kertaa kuoresta paljastui villasukat, teetä, tuoksukynttilöitä, suitsukkeita ja pieni kiva kirje. Kaikkia on jo testattu. Mieluisin oli ehdottomasti nuo keltaiset villasukat. Tykkään pitää villasukkia aina kun olen kotosalla. Mulla kun ei noita mattoja ole (kiitos pekkan), niin ne on mukavan lämpöset kylmää lattiaa vasten. Olen muutenkin melkonen vilukissa.
Aika hauska yhteensattuma taasen, olen just kutomassa (tai siis opettelen) samansävyistä sukkaa ittelleni :) Siitä ei vain tunnu tulevan valmista kun ei tuo inspis tahdo riittää. Silloin kun sain kämmekkäät, niin olin samaa aikaa kutomassa ittelleni sellasia. Tosin tylsempiä ja ei niistäkään valmista ole vielä tullut. Loppui inspis kesken siinäkin. Sitä paitsi en nyt tarvi sellasia kun pidän noita saamiani kämmekäitä aina :) Mitähän tässä seuraavaksi uskaltaisi aloittaa...

Suitsukkeet oli kans napakymppi. Polttelen niitä tai noita aromaterapia öljyjä tuoksulyhdyssä harva se päivä.Viime kuukausina on tosin suitsukkeita kulunut enemmän. Ne on niin kivoja. Tuoksukynttilöitä mulle ei ole tainnut koskaan edes olla, vaikka kynttilöitäkin polttelenkin aika usein. Jostain syystä ei ole tullut koskaan osteltua. Tee nyt on aina hyvää, vaikka tuo mun kahvilakkoni ei oikein ota tulta alle. En varmaan pääse koskaan kaffista eroon vaikka kuin haluisin. Sen juonnin vähentäminenkin tuntuu olevan aikas vaikeaa :-/

Mutta Kaisa kiittää ja kumartaa taas saamastaan lahjuksesta !! Kohta joutuu tottua siihen ettei niitä postiluukusta enää tipahdakkaan...